Protažení a mobilita pro hokejisty – Jakub Kmeťko

Od léta působí v Praze pro mládežnický hokejový svět další zajímavá postava. Fyzioterapeut a trenér Jakub Kmeťko. Jakub aktuálně chystá prostory, kde bude od ledna připravovat své svěřence, mezi které se mohou zařadit i mladí hokejisté.

Můžete se podívat na ukázku z jedné Kubovy lekce Protažení a mobilita pořádané pro hokejisty a zaměřené na typicky hokejově zkrácené svaly a mobilitu nezbytnou pro efektivní bruslení. Vypadá to jednoduše, ale sami si vyzkoušejte, jak nepřekonatelné cviky to pro některé mladé borce jsou. Jejich pravidelné provádění pak má význam nejen pro výkon, ale také jako účinná prevence před typickými hokejovými zraněními jako je například „natažení“ třísel.

Protažení hamstringu

Zdvihnutá noha musí být neustále propnutá v koleni. Schválně, dostanete ji propnutou alespoň na 90 st.?

Protažení celého těla v rotaci

Skvělý cvik na protažení celého těla. Tak co, položíte obě ramena na zem?

Kolébka

Na pohled triviální, ale zvládnou to opravdu všichni borci v týmu?

Jednoduché protažení vnitřních stehen

Nezapomeňte, že obě chodidla jsou položená na zemi celou plochou.

Hamstringy a něco navíc

Tak kdopak se při propnutých nohách neudrží za špičky?

Mobilita kyčlí

Možná se nezdá, ale tohle je skutečně už vyšší dívčí. Nezapomeňte, že stojná noha, na kterou dosedáte, zůstává na zemi celou plochou chodidla!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *